Carole & Tony

In the heart of your neighborhood since 1986

For this team of experienced brokers from Laval, we have implemented a brand strategy that includes competitive intelligence in order to better position them against the competition. We have created a unique sales proposition « At the heart of your neighborhood since 1986 » to mark the reputation of the team in the sector. We then produced a new brand image including a logo, a visual identity including a colour palette and the fonts to be used in its communications, and produced a folder used by the team in its client communications. Finally, we have created a Prestige website that highlights the neighborhoods in which the team operates and set in place tools that offer a great conversion rate.
Carole & Tony was one of the first real estate teams to see the light of day in Quebec in 1986. Year after year, the team ranks among the best brokers in the province. Its numerous successes and its constant growing notoriety positions this team as a reference in the Sainte-Rose, Champfleury, Val / Jardins Ste-Rose, Renaissance and Vieux Sainte-Rose neighborhoods. Carole & Tony are surrounded by passionate professionals who have customer satisfaction at heart and have grown over the years to offer a better service to its clients. Carole & Tony have at heart the satisfaction of their customers with whom they collaborate and ensure the success of each project they undertake by offering an incomparable personalized service.

Strategy and branding

Strategy, unique selling proposition and new visuel identity.

Prestige website

Creation of a personalized website optimized for conversion.

Search engine optimization

Strategic positioning of the website according to the market.

Writing and translation

Bold content that captivate your audience.

Carole & Tony

Au cœur de votre quartier depuis 1986

Pour cette équipe de courtiers expérimentée de Laval, nous avons réalisé une stratégie de marque comprenant une veille concurrentielle afin de mieux les positionner face à la compétition. Nous avons créé une proposition de vente unique «Au coeur de votre quartier depuis 1986» pour marquer la notoriété de l’équipe dans le secteur. Nous avons par la suite réalisé une nouvelle image de marque comprenant un logo, une identité visuelle comprenant la coloration et les polices de caractères à utiliser dans ses communications, et réalisé une pochette utilisé par l’équipe dans ses communications clients. Enfin, nous avons créé un site web Prestige qui met de l’avant les quartiers dans lesquels l’équipe évolue et propose des outils qui offrent un bon taux de conversion.
Carole & Tony est une des premières équipes immobilières à voir le jour au Québec en 1986. Année après année, elle se classe parmi les meilleures équipes de courtiers de la province. Ses nombreux succès et sa notoriété sans cesse grandissante fait de cette équipe une référence dans les quartiers Sainte-Rose, Champfleury, Val/Jardins Ste-Rose, Renaissance et Vieux Sainte-Rose. Carole & Tony se sont entourés de professionnels passionnés qui ont à cœur la satisfaction de sa clientèle et s’est agrandit au fil des ans. Ils sont motivés et dévoués envers leurs clients avec qui ils collaborent étroitement et assurent le succès de chaque projet qu’ils entreprennent en offrant un service personnalisé incomparable.

Stratégie et image de marque

Stratégie, proposition de vente unique et nouvelle identité visuelle.

Site web Prestige

Création d’un site web personnalisé optimisé pour la compétition.

Optimisation pour les moteurs de recherche

Positionnement stratégique du site web en fonction du marché.

Rédaction et traduction

Des textes audacieux qui captivent votre audience.